onsdag den 15. august 2012

Afsløringen

I dag har Maria det godt. Hun kæmper stadig og det vil hun blive ved med resten af sit liv. Maria har fået tilkendt fleksjob på 17,5 timer om ugen og er pt. i arbejdsprøvning

Maria lever på landet med sin dejlige og forståelige kæreste, hendes hund, kat og to høns. Hun håber for sin fremtid at hun bliver gift, får to børn og bliver selvstændig.

Maria er en fortælling om forfatterens eget liv skåret helt ind til benet. Fortællingen startede i "ulykkelige omstændiheder", hvor jeg mødte mit handicap og nye personlighed for først gang og jeg har forsøgt at skrive det på sådan en måde at jeg var mit handicap og Maria. Det lykkedes ikke helt, men læserne må tage det som det er :)

Jeg vil fremover skrive om hverdagens op og nedture og hvor langt jeg er med mine mål. Det var vigtigt lige at få forklaret min baggrund, da det ellers kan være svært for andre at forstå hvad jeg kæmper med af små og store ting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar